Tusen tankar & tusen minnen

Jag brukar inte skriva i bloggen. Inte mycket i alla fall. Men inatt gör jag det.

För fyra år sen gick jag i klass 9B på Stenstalidskolan. Jag gick i samma klass som Erika och Nathalie vi gjorde diverse galna och roliga saker ihop. Idag är både Erika och Nathalie mammor till två underbara söner.

För tre år sen började jag på Borgårdsgymnasiet och hamnade i en riktigt tråkig klass. Men jag har överlevde tre tråkiga år, eller snart.

För två år sen lärde jag känna ett riktigt bra tjejgäng som jag umgås med fortfarande. Många av er betyder riktigt mycket och jag är glad över att ha träffat er.

För ett år sen var jag riktigt skoltrött och hatade skolan. Jag ville inte gå dit, jag hatade allt som hade med skolan att göra.

Idag har jag blandade känslor. Jag står här nu, det är inte långt kvar till studenten. Snart är jag i Sarajevo och där efter i Göteborg. Tiden rinner iväg, jag hinner inte med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0